Hulp nodig?
Wij staan jou graag te woord!

Veel gestelde vragen

Instellen Email

Hieronder uitleg over hoe je de email instelt op een android toestel. Elke fabrikant heeft zijn eigen instellingen opties. De stappen kunnen bij verschillende telefoons dus anders zijn. 

  • Ga naar Instellingen
  • Kies daar voor, (afhankelijk van merk)
    • Accounts
    • Accounts & synchroniseren 
    • E-mail
  • Voeg een account toe meestal door een + te kiezen of de keuze te maken voor MAIL.  
  • Kies voor handmatig instellen
  • Kies voor POP of IMAP klik hier voor uitleg
    • Naam: (uw naam)
    • Emailadres: (uw emailadres)
    • Gebruikersnaam: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u heeft aangemaakt of ontvangen heeft
    • Pop Server: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Serverpoort: 110
    • Smtp-Sever:(mail.<uw domeinnaam>)
    • Poort: 587
    • Aanmelden vereist: (aanvinken)
    • Beveiligings type: Geen
  • Klik op Volgende
  • Maak nu keuzes die u zelft wilt hebben 
  • De email is ingesteld mochten er vragen zijn contact op met onze helpdesk. 
by k2badmin
Was this helpful?
  • Open mail
  • Ga boven in de balk naar Mail en dan Voorkeuren...
  • Klik op het tweede tabblad Accounts
  • Onderin klik op de +
  • Er verschijnt een invul scherm
    • Volledige naam: (uw naam)
    • E-mailadres: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Klik op Ga door
    • Type account: POP of IMAP klik hier voor uitleg
    • Beschrijving: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Server inkomende post: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Gebruikersnaam: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Klik op Ga door 
  • Er verschijnt een Certificaat controleren melding.
  • Klik op Toon certificaat en vink 'localhost' altijd vertrouwen bij verbinding met "mail.<uw domeinnaam>" aan en klik op Verbind er wordt gevraagd om u gegevens van uw eigen laptop
    • Beschrijving: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Server uitgaande post: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Gebruik identiteitscontrole: aanvinken
    • Gebruikersnaam: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Klik op Ga door
  • Er verschijnt een Certificaat controleren melding.
  • Klik op Toon certificaat en vink 'localhost' altijd vertrouwen bij verbinding met "mail.<uw domeinnaam>" aan en klik op Verbind er wordt gevraagd om u gegevens van uw eigen laptop
  • Er komt een overzicht met alle instellingen echter kloppen er sommige dingen nog niet. Klik op Maak aan
  • Klik achter Server uitgaande post (SMTP) op het dropdown menu en kies Wijzig SMTP-Serverlijst
  • Ga op de aangemaakte SMTP server staan. Zal staan mail.<uw domeinnaam> Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd
    • Gebruik aangepast poort: 587
    • Gebruik SSL: uitvinken
    • identiteitscontrole: Wachtwoord
    • Gebruikersnaam: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Klik op OK 
  • Klik op het derde tabblad Geavanceerd
  • Onderin bij poort moet SSL uit gevinkt worden de waarde sprint dan terug naar 110 i.p.v. 995
  • Sluit dit scherm af en de email werkt mochten er vragen zijn neem dan contact op met onze helpdesk
by k2badmin
Was this helpful?
  • Zet de Ipad / Iphone aan
  • Ga naar Instellingen
  • Druk in de linker balk op E-mail, contacten, agenda`s
  • Onder aan de lijst kies voor Anders
  • Onder MAIL klik op Voeg mailaccount toe
  • Er verschijnt een invul veld
    • Naam (uw naam)
    • E-mail (uw email adres)
    • Wachtwoord (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
    • Beschrijving (de naam van de mailbox zoals u hem op uw ipad / iphone ziet)

 

  • U moet de keuze maken tussen IMAP of POP klik hier vooruitleg
  • Vul onderstaande gegevens aan
    • Naam (uw naam)
    • E-mail (uw emailadres)
    • Beschrijving (de naam van de mailbox zoals u hem op uw ipad / iphone ziet)

      SERVER INKOMENDE POST
    • Hostnaam (mail.<uw domainnaam>)
    • Gebruikersnaam (uw emailadres)
    • Wachtwoord (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)

      SERVER UITGAANDE POST
    • Hostnaam (mail.<uw domainnaam>)
    • Gebruikersnaam (uw emailadres)
    • Wachtwoord (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Druk op volgende
  • Er kan een melding komen Serveridentitieit niet gecontroleerd druk op Ga Door of Bewaar rechtsboven in

  • De mail is nu ingesteld als u Instellingen verlaat kun u via het email icoon uw e-mails bekijken mochten er vragen zijn neem contact op met onze helpdesk

 

by k2badmin
Was this helpful?
  • Start Outlook 2010 of 2013 op
  • Klik op Bestand links boven in
  • Klik onder Accountsgegevens op Accountinstellingen en nogmaals op Accountinstellingen....
  • Onder email klik op Nieuw....
  • Van de drie opties kies de onderste Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren en klik op Volgende >
  • Van de drie opties kies de bovenste Internet-e-mail en klik op Volgende >
  • Vul onderstaande gegeven in
    • Naam: (uw naam)
    • E-mailadres: (uw emailadres)
    • Type account klik hier voor uitleg
      • POP3
      • IMAP
    • Server inkomende e-mail:(mail.<uw domainnaam>)
    • Server uitgaande E-mail (SMTP):(mail.<uw domainnaam>)
    • Gebruikersnaam:(uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
  • Klik op Meer instellingen...
  • Onder tabblad Server voor uitgaande e-mail vink Voor de server voor uitgaande e-mail(SMTP) is verificatie vereist aan
  • De optie Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail moet aan staan
  • Onder tabblad Geavanceerd moet Uitgaande e-mail (SMTP) op 587 staan klik op OK
  • Klik op Volgende >
  • Klik op Voltooien
  • Uw e-mail is nu ingesteld mochten er vragen zijn neem contact op met onze helpdesk
by k2badmin
Was this helpful?
  • Start Windows Live Mail op
  • Klik op Accounts rechts naast Start, Mappen en Beeld
  • Klik op E-mail, het logo van een @ met een groene +
  • Er verschijnt een invul veld
    • E-mailadres: (uw emailadres)
    • Wachtwoord: (uw wachtwoord die u aangemaakt of ontvangen heeft)
    • Schermnaam: (uw naam)
    • Vink ook aan Serverinstellingen handmatig configureren
  • Klik op Volgende

    • Informatie over de server voor inkomende e-mail
    • Serveradres: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Poort:110
    • Verifiëren met: Niet-versleutelde tekst
    • Gebruikersnaam (uw emailadres) 

      Informatie over de server voor uitgaande e-mail
    • Serveradres: (mail.<uw domeinnaam>)
    • Poort: 587
    • Vink Vereist verificatie aan
  • Klik op Volgende
  • Klik op Voltooien
  • De email is nu ingesteld mochten er nog vragen zijn neem contact op met onze helpdesk

 

by k2badmin
Was this helpful?

Hoe kunnen wij helpen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je alle antwoorden op veel voorkomende vragen en diverse handleidingen om bijvoorbeeld zelf je e-mail in te stellen.

Veel gestelde vragen

Persoonlijk contact

Onze medewerkers staan je graag te woord! Bel ons voor telefonische ondersteuning op telefoonnr. 073 - 7470 128.

Persoonlijk contact

Stuur een e-mail

Stel je vraag online via het contactformulier óf stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Stuur een e-mail