Hulp nodig?
Wij staan jou graag te woord!

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn MX record aanpassen?

    • Log in uw eigen directadmin account dit kan via http://<uw domeinnaam>:2222
    • Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in
    • Heeft u meerdere domeinnamen kies de betreffende domeinnaam anders komt u direct bij uw domeinnaam uit
    • Klik onder E-mail Management op MX Records
    • Gaat u gebruik maken van een externe mail server dan dien u het vinkje onder Local Mail Server uit te zetten en druk op Save
    • U zult een nieuw record aan moeten maken waar de externe mailserver vermeld wordt. Dit mag geen IP adres zijn maar alleen een A record. Maak dus eerst een A record aan voor de externe mail server. Klik hier hoe je een A Record aan moet maken.
    • Verwijder het huidige MX record door onder select een vink te zetten en kliken op Delete Selected
    • Achter het dropdown menu met 10 vult u de server in met een punt er achter. Let op geen ip alleen een naam klik op 

Add

    • Bijvoorbeeld mail.<uw domeinnaam>.
    • Bijvoorbeeld mail.dehostingleverancier.nl.

 

 

Was this helpful?

Hoe kunnen wij helpen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je alle antwoorden op veel voorkomende vragen en diverse handleidingen om bijvoorbeeld zelf je e-mail in te stellen.

Veel gestelde vragen

Persoonlijk contact

Onze medewerkers staan je graag te woord! Bel ons voor telefonische ondersteuning op telefoonnr. 073 - 7470 128.

Persoonlijk contact

Stuur een e-mail

Stel je vraag online via het contactformulier óf stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Stuur een e-mail